Mikulášovy patálie

Když jsem si u Vendy na blogu přečetla článek na téma filmy dle knižních předloh, nenapadl mě jediný film, který by byl lepší nebo přinejmenším stejně tak dobrý jako původní kniha. Pak jsem si ale vzpomněla... nedávnou jsem si koupila DVD s filmem Mikulášovy patálie a tenhle film mě vskutku nadchl...



Filmové příběhy Malého Mikuláše, jeho rodiny a jeho malých kamarádů jsou inspirovány knihami Goscinnyho a Sempého a toto filmové zpracování je vskutku povedené. Úžasné černo-červené ilustrace z knihy jako by ožily a s ním i celý Mikulášův svět.

Ten je i ve filmu vykreslen tak, jak jsou ho schopny vidět jen děti, což jistě zaujme nejednoho dospělého a může tak zjistit, jak je pro děti nelehké soužití s dospěláky. Samozřejmě s nadsázkou! Celý film je roztomile humorný, budete se minimálně usmívat, místy však smát...

Normálně rodinné filmy nemám ráda, ale tento rozhodně doporučuji všem generacím! Každý si v něm totiž to své najde...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka