O anténkách, ultra black řasenkách a barevných diapozitivech

Krátká lekce francouzštiny na úvod: le réfrigérateur není mrazák, jak jsem si myslela, nýbrž lednička! Mrazák je le congélateur! Takže "Ne pas mettre au réfrigérateur" fakt neznamená "Nedávát do mrazáku", ale "Nedávat do LEDNIČKY"!!! Uvidíte-li tuto frázi na letáčku u ananasu, tak se v tu chvíli, když ananas strkáte do lednice, v žádném případě nepozastavujte nad tím, koho by tak asi napadlo dát ananas do mrazáku, respektive, když ne na něm píšou, ať ho nedáváte do lednice, tak ať Vás ani nenapadne ho tam strčit! On totiž pak ani ten ananas nechutná jako ananas...


Z mého blogu už jste mohli pochopit, že si potrpím na věcech osvědčených a léty a zkušenostmi prověřených. Vyznávám tradice. A tak sentimentálně vzpomínám na důvěrně známé věci z mého dětství, marně hledám skoro zapomenuté chutě a nakupovat chodím nejraději do sámošky. Tím to ale nekončí!

Jsem asi konzervativní! I když občas něco nového také ráda vyzkouším - poté, co to už vyzkoušela řada lidí přede mnou... ;)

Že lpím na světle modrých košilích je věc možná trochu jiná... :)))

Ale pamatujete třeba, jak vypadaly mobilní telefony před nějakými deseti lety? Krom dnes nepřijatelných rozměrů a absence různých (ne)užitečných funkcí, měly ty tehdejší telefony také anténku. Můj první telefon měl anténku, můj druhý telefon měl anténku, můj třetí telefon - véčko také mělo anténku. Když jsem si kupovala ten poslední, tak se anténky u mobilů už nedělaly. Dlouho mi trvalo, než jsem si nějaký mobil vůbec vybrala a ještě dýl jsem se smiřovala s bezanténkovým vzhledem mého Siemensu... :)

Ženy a dívky jistě znají i ty situace, kdy se na trhu přestane objevoval jejich oblíbený kosmetický produkt. Já si vzpomínám na mnou dlouho používaný a ještě déle postrádaný rozjasňující pleťový krém Nivea. Nevím proč ho přestali vyrábět. A doteď jsem nepřestala postrádat řasenku Astor Volumetrix (v drogerii už ji nekoupíte, ale konkrétně tady ji mají za super cenu, jen se mi ten shop nezdá moc seriózní) - ne že bych tak trvala na té značce, ale ani žádnou jinou ultra black řasenku s hřebínkem místo kartáčku nesežene! A já prostě trvám na odstínu ultra black a na hřebínku. A uznajte, že trvat na praktickém hřebínku u řasenky není tak pošetilé jako chtít mít u telefonu anténku... :D

A v těch retro návratech, v těch se fakt vyžívám! Dneska jsem zjistila, že můj drahý má doma (snad) promítačku a diáky! Několikrát jsem mu řekla, ať ji najde! :) Budeme si promítat diáky!!! :))) Vždyť na promítání já jsem vyrostla! Měla jsem dětskou promítačku a k ní pohádky, které mi někdo nechtěl vyprávět, tak jsem si je vyprávěla sama (jinak jsem měla spoustu audio kazet a na nich pohádky, těch jsem se také hodně naposlouchala!). A měli jsme doma i prohlížečku diapozitivů a několik krabiček diáků k tomu a já jsem si ty "svítící fotky" tak strašně ráda prohlížela! A teď se to vrátí!!! :)))

A když si příště dám pozor na to, abych si nedala ananas do ledničky, tak i ten ananas bude chutnat jako ananas a všechno bude OK!!! :D :D :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka