Rozbolavěle

Nebaví mě ležet v posteli a dělat nemocnou, když tady není nikdo, kdo by se o mě staral, a když si pro všechno, co potřebuju musím sama dojít (ale předzásobila jsem se, mám tady ještě banán a jogurt), přestože chodím, jak když jsem spadla ze schodů... teda já vlastně spadla ze schodů... a dole mě nikdo nechytal... :o

Hned jsem se zase zvedla a zdálo se, že bolavý kotník stačí jen rozchodit... teď jsem si naordinovala klid a Ibalgin gel, ale s mým oblíbeným samoléčením tentokrát nesouhlasí můj drahý, takže zítra před ním budu muset pobíhat jako kdysi anděl přede mnou, hlavně aby mě nenutil jít k lékaři... ona je to totiž prý i jeho noha! :D

O ruku mě nepožádal, ale nohu by si nárokoval... tůdle! :P

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka