Dospělost = serióznost + absence snění?

Serióznost, vážnost, absence smyslu pro humor (krom toho úžasného televizního, kterému já nerozumím) - vlastnosti, které jsou pro mě osobně synonymem pro dospělost. Představa je to bez pochyby zkreslená, ale vystihuje přesně to, jaká nikdy být nechci! :P

O dospělosti, respektive mé nedospělosti už jsem psala zde (ona se mi ta témata vůbec nějak často opakují! ;) ). Nic se nezměnilo.

Vydělávám si korunky, mám byt a auto, pravidelně platím do domovního fondu, zálohy na elektřinu a vodu, koncesionářské poplatky, fakturu za internet, povinné ručení a poplatek za komunální odpad. Mám sjednané stavební spoření, ovšem to penzijní nikoliv. Ani pojištění domácnosti ne. Chvílemi si říkám, že bych ještě o něco zodpovědnější být mohla...

... ale jinak nechci měnit vůbec nic a můj život mi vcelku vyhovuje i s těmi všemi odrazy dětství.
Noviny nečtu, ani se na ně nedívám v televizi (maximálně občas kliknu na nějaký odkaz na internetu, když mě titulek zaujme), stále jsem se nenaučila pít vodu bez příchuti, káva ani pivo mi nechutná, můj oslík a jiná zvířena neskončila nikde v rohu a konkrétně ten oslík se mnou stále sdílí lože. Sbírka se naopak rozšířila o další tři zvířátka...

P1040839

Koupila jsem je každého za korunu - ve výprodeji v sekáči. Prostě jsem je tam nemohla nechat ležet v té krabici... bylo mi jich líto...

Ano, stále jsem se nenaučila ani dívat se na věci jako na pouhé věci. Nepřestala jsem mít ráda všechna moje obrázková trička, kalhotky s dětskými motivy a jiné mladistvé módní výstřelky. Ani jsem se pořád nenaučila vést ty dospělácké řeči a rovněž přetvářka je mi cizí.

Jen tapety na pracovní ploše nemám momentálně zvířatkové, ani nijak zvlášť snové...

tapeta
má domácí
původem z webu desktoptopia.com
(ve větším rozlišení ke stažení zde)
tapeta
má pracovní
staženo ze simpledesktops.com
(ve větším rozlišení ke stažení zde)

... že bych přeci jen trochu stárla?

Avšak o manželství a mateřství je v mé případě stále zbytečné hovořit. Raději zůstanu tím věčným snílkem............. I když ono už mi to snění dávno nejde jako dřív! :(

Možná, jakmile člověk ze svých snů procitne, přijde o všechny iluze a začne žít pouze realitou, stává se vážným a možná trochu nudným (fakt budu také taková?), tedy i dospělým?
V tom případě trvám na tom, co jsem psala v úvodu. Na dospělost mám ještě času dost a rychle si nějaký nový sen musím obstarat!

Nešel by třeba koupit za ty peníze ze stavebního spoření? :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka