Tramtararááá :)

Krásné narozeniny, milý blogu, dnes jsou Ti dva a je z Tebe adolescent. Puberťák. Asi už víc nedospěješ, když Tě mám pod kontrolou já, ale jistě to jsou skvělá léta - pro Tebe i pro mě. Děkuji za ty dva společné roky a doufám, že se i nadále budeme mít takhle rádi a bude nám spolu a s Tvými čtenáři stále stejně dobře...

A Vám, milí čtenáři, těm, kteří ho čtou téměř od začátku, i těm novějším, mnohokrát děkuji za Vaše milé návštěvy zde, komentáře, které mi dělají radost, i podporu ve chvílích, kdy jsem ji zrovna potřebovala a nedostávalo se mi jí jinde. Mám Vás moc ráda!

Ale Vy jste asi napnutí, jak dopadla narozeninová soutěž, že? Tak tedy...


pan notář
Tramtararááá!!! :)

Pod dohledem ložnicového notáře byla vylosována následující šťastná čísla:

výherní čísla

S číslem tři soutěžila a krajkové náušničky vyhrává Gábi! Blahopřeju, Gábinko!

A šťastnou čtyřku má Hanka, ke které poputuje krajkový zápich! Gratulace i Tobě, Hani!

Vítězky kontaktuji mailem, abych věděla, kam zasloužené výhry zaslat, a doufám, že z nich máte radost, holčičky! :)


A teď si dovolím přihřát vlastní polívčičku, čímž pro Vás ale může plynout vyhrát cenu jinou! ;)
Možná jste četli mou povídku Všednodenní něžnosti, kterou jsem zde zveřejnila s tím, že povídka byla soutěžní. I dostala se má povídka mezi dvacet nejlepších; mám veleúspěšný soutěžní podzim, nejdřív beruškový prstýnek a teď jistá cena za tuto povídku... :)
Zatím však nevím, co mi bude odměnou (úplně nejraději bych jela na wellness víkend! :D ), neb vyhodnocení je v rukou čtenářů. Kdybyste měli chuť a chvilku času mi hlas poslat, budu ráda. Učinit tak můžete zde (bohužel je nutná registrace, Vaším hlasem se však získáte možnost vyhrát jednu ze stovky cen)...

A kdyby ne, tak nevadí! Mám Vás stejně ráda! A ještě jednou Vám s mým blogem děkujeme za Vaše návštěvy a komentáře! ;)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka