Devatenáct důvodů mé nespavosti

  1. Nemůžu usnout, když se vídáme, protože mi za očními víčky běží všechny krásné detaily našich setkání.
  2. Nemůžu usnout, když Tě dlouho nepotkám, protože se obávám, že se do příště mezi námi něco změní.
  3. Nemůžu usnout, protože se trápím tím, že se mezi námi nic nemění; ne tak jak bych chtěla.
  4. Nemůžu usnout, když se mi neustále vrací vzpomínka na Tvůj pohled a Tvůj úsměv.
  5. Nemůžu usnout, když se mi nedaří si Tvůj úsměv vybavit.
  6. Nemůžu usnout, protože sním o tom, co vše spolu zažijeme; třeba jen usínat vedle sebe.
  7. Nemůžu usnout, neboť mě tíží, že možná usínáš vedle jiné.
  8. Nemůžu usnout, když si i jen na chvilku připustím myšlenku, že bys vedle mě usínat nechtěl.
  9. Nemůžu usnout, protože představa, že mě líbáš, je opojnější než spánek.
  10. Nemůžu usnout, zatímco zaháním obavy, že mě nikdy nepolíbíš.
  11. Nemůžu usnout, protože mi hlavou běží vše, co Ti chci říct, a formuluji to do vět, které nikdy nevyslovím.
  12. Nemůžu usnout, když formuluji věty, které bych chtěla vložit do úst Tobě.
  13. Nemůžu usnout, jak se snažím hledat v Tvém chování náznaky toho, že Ti nejsem lhostejná.
  14. Nemůžu usnout, když je nacházím.
  15. Nemůžu usnout, když je nenacházím.
  16. Nemůžu usnout, protože se podvědomě bráním tomu usnout a do rána na Tebe zapomenout.
  17. Nemůžu usnout, jak se usilovně snažím dostat Tě z hlavy.
  18. Nemůžu usnout, protože nejsi vedle mě.
  19. Nemůžu usnout, protože jsi.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka