Namazal ses?

Existují pleťové krémy, pleťové krémy pro ženy a pleťové krémy pro muže. Pomiňme ty první, i když by nám možná klidně mohly stačit, ale co ty, které na obalu mají uvedeno i pohlaví, pro které jsou určeny? Předpokládám, že každá žena či holka ví, jak široká nabídka těch holčičích se v drogeriích nabízí: pro mladistvou pleť, pro unavenou pleť, proti vráskám, pro citlivou pleť, denní, noční, oční, pro mastnou pleť, pro suchou pleť, pro smíšenou pleť, BB, CC a různé kombinace toho všeho. A byly jste někdy u regály s pleťovými krémy pro muže?


Není tak velký jako ten, kde jsou přípravky pro opačné pohlaví, ale není těžké ho nalézt. Není tak velký, protože nabízí jen pár značek, ale nabídka je stejně tak široká jako ta pro holky! Když jsem vybírala krém na vysušenou pleť mého muže, nestačila jsem se divit. Byl tam i oční! Vážně to někdo kupuje?

A propos kdo kupuje ty předražené superúčinné krémy pro ženy? A mají ty v těch značkových pidikelímcích/tubičkách nějaký účinek? Že bych do sebe investovala, protože vrásek mám kolem očí čím dál tím víc. Krém na vypnutí pleti privátní značky moc nepomáhá. A jak by také mohl, když si ho neaplikuji častěji než jednou týdně! :D

Ale zpět k regálu s kosmetikou v tmavých obalech...
Můj muž by si asi sám pleťový krém koupit nešel - nenávidí se čímkoliv mazat - ale jako vedlejší účinek léků má pleť tak vysušenou, že už jsem se na něj nemohla dívat... :D Tak jsem mu včera zašla jeden vybrat. Opět jen krém privátní značky, protože jsem si stejně říkala, že se nebude chtít mazat, ale zato outdoorový, protože snad jen to by jeho odpor mohlo prolomit...

Včera večer se ho ptám, jestli se namazal. Namazal. A pochvaloval si to. Když jsme se viděli zase dnes ráno, tak na první pohled poznávám, že se od večera nemazal... zeptala jsem se... a... Nemazal!

Takže chci vědět
  • čí muži si kupují oční krémy,
  • čí muží se mažou jakýmikoliv krémy,
  • jak mám donutit mého muže, aby se vůbec namazal,
  • jaký krém používají ženy, aby měly stále tak krásnou pleť jako ve dvaceti a
  • značku toho, který je účinný i při aplikaci pouze v pravé poledne první středu v měsící!!!
Moc otázek?
Prostě tenhle kosmetický průmysl nechápu...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka