Moment 44/52

Nedělní podvečer, venku tma jako pytli, na klávesnici notebooku mi vrhá světlo stojací lampa, v televizí běží Jak jsem poznal vaši matku - seriál, který jsem pro sebe odhalila teprve před nedávnem, a já začínám psát tento článek. Ještě před chvílí jsem přemýšlela, která chvíle z toho týdne je hodná toho být tu zaznamenaná, ale toto byl týden, který byl milých chvil plný; žádná z nich nebyla nikterak zásadní, ale v celku to bylo pěkné moc.


Vzhledem k úternímu svátku je v pondělí v práci mrtvo a kancelář pro ten den sdílím jen s oblíbenou kolegyní a navíc se v práci objevuje i moje nejoblíbenější kolegyně mzdová účetní Janička, která byla víc než měsíc na neschopence. V úterý si užíváme volna a krásného slunného počasí a vyrážíme s M. na výlet do Českého ráje a v e-mailové schránce na mě čeká zpráva, že za můj recept na manželovy palce dostanu knihu Dokonalá chuť aneb Jak sníst mého manžela, která se mi natolik zalíbila, že jsem ji vážně chtěla. Ve středu zase práce (k snídani česnekové buchtičky, z nichž ani jednu jsem opět nedonesla panu barevnějšímu, jsem srabka!) a pak nákup, od řezníka si odnáším velký flák bůčku a z dm krásné hrníčky. Ve čtvrtek je bezkonkurenčním krásný úsměv pana chvilkového! A v pátek si vybírám přesčasového hodiny a po obědě si jedu vyzvednout M. do sousedního okresního města, kde byl pracovně, celé odpoledne se flákáme a pak ho vezu domů... V sobotu k obědu bůček. Mňam! A dnes mi M. pomohl vyměnit pneumatiky, uvařila jsem oběd a pak jsme šli krmit kapry a kachny... a teď si jdu dát vanu s hodně bohatou pěnou! :)

Mějte i vy pěkný nedělní večer a i celý následující týden! ;)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka