Řidiče mimo vůz osahávati dovoleno?

Řekněte mi, holčičky, také máte tendenci osahávat chlapy (kluky), kteří se vám líbí? Myslím v rámci slušnosti osahávat: jakoby náhodou se ho dotknout nebo ho třeba zcela úmyslně pohladit po rameni... Já jsem to už zase udělala! Omluvou mi může být jen to, že se mi ten chlap (Roman) líbí už víc než čtyři roky. Nikterak důvěrný vztah spolu ale nemáme, i když bych chtěla a i když on asi tuší, že já bych chtěla...

Já erotomanka*, on mýtoman**. On kecá a já mu to žeru. Ideální dvojka! :)


Dnes poprvé mě oslovil "Leni". Když zakopnul o práh dveří, měl potřebu mi to vysvětlovat tak, že jsme ze sebe tak mimo! Upozorňoval mě na to, že se málo oblékám a že už je zima. Celou tu dobu, co jsme spolu mluvili, se na mě pořád tak hezky usmíval. Odmítl příchozí hovor, když se mu rozezvonil telefon a chtěl mi ještě něco vyprávět. A měl potřebu mi toho vyprávět skutečně mnoho, ale vlastně mě nechtěl moc zdržovat, aby mi nebyla zima, když mám na sobě jen tričko.

Já jsem si na něj prostě nemohla nesáhnout, když jsme se spolu loučili!!! :)



*Jedinec postižený erotomanií je přesvědčen, že je intenzivně milován někým jiným; toto přesvědčení je však mylné a objektivně nepodložené. (zdroj)

**Pseudologia phantastica (synonymem fantazírování, mytomanie, dysmnézie, bájivá nebo bájná lhavost anglicky mythomania nebo pathological lying) je porucha, při níž postižený vypráví smyšlené příběhy, které údajně zažil. Někdy si dotyčný jedinec může být vědom lži, jindy je sám o jejich věrohodnosti přesvědčen. (zdroj)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka