Moment 46/52

Pátek ráno. Googluji si, jaké jsou hodnoty glukózy v krvi u zdravého člověka při OGTT testu. Do 5,5 nalačno a do 7,8 dvě hodiny po vypití glukózového roztoku. Chvíli před tím mi lékařka sdělila výsledky mého testu a trvala na diagnóze porucha glukózové tolerance... jenže obě moje hodnoty jsou dle internetu v normě!!! Jsem teda zdravá? Hledám mého muže, abych mu své pochyby nad lékařčinou diagnózou sdělila. A i on mi potvrzuje, že bych asi měla být zdravá...

A když pumpař a účetní uzavřeli konzilium, rozhodli se, že odpoledne se půjde do cukrárny!!! :)))

Lékařce mám zavolat zase za týden, aby mi po konzultaci s diabetoložkou sdělila, jak mě bude léčit... :/ Tak doufám, že jí to odborná lékařka vysvětlí (rozumějte udělá z ní blbku) a pak se dozvím i od nich, že jsem zdravá! :)


Měla bych z toho mít radost, však jsem na tom hodně pracovala, abych se dala dopořádku, ale tento týden nemám radost z ničeho... ani z uzdravení se, ani z krásného Romana, ani z nových džínů (ty dva nebo tři měsíce staré už mi zase byly nenositelně velké) a dokonce jsem dala přednost večeru sama doma s vanou plnou horké vody a pěny před nocí divadel..... takže viděli-li byste mou radost, vyřiďte ji, že mi chybí a čekám, kdy se vrátí! ;)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka