Vykrajovátka ve tvaru andělských křídel

Jednoho dne mi učaroval pan anděl a od té doby jsem se stala tak trochu posedlá nejen jím, ale vším s andělskou tématikou. Tímto bych Ti, milý Ježíšku, chtěla říct, že jsem celý rok byla moc hodná a přála bych si k Vánocům stříbrný řetízek a na něm zavěšená dvě andělská křídla... :)))

Než mi ale Ježíšek snad splní toto přání, udělalo mi radost poštovnézdarma.cz a zaslalo k recenzi tato krásná vykrajovátka ve tvaru andělských křídel!

A abych je otestovala, napekla jsem o víkendu skořicové sušenky...


Sada obsahuje dva páry andělských křídel, která jsou jednoduše tvarovaná, jedny o délce cca 7 cm a druhé necelých 6 cm. Napadá vás, co všechno byste s nimi chtěli zkusit vytvořit?


Určitě by se daly použít nejen na klasické vykrajování z těsta, ale třeba i na vykrajování marcipánových ozdob nebo i na vykrajování ze sýra či šunky pro případ nějakého slavnostnějšího studeného slaného pohoštění. Úplně vidím ten andělský chlebíček, který bude mít spodní vrstvu křídel ze šunčičky a vrchní - menší - třeba z ementálu...


Já jsem však připravila těsto na skořicové sušenky (inspirovala jsem se tímto receptem, pekla ne z celého vajíčka, ale jen ze žloutku, ubrala cukr, použila třtinový, mouku namíchala s celozrnnou a navíc přidala pekanové ořechy, takže z toho nakonec vznikl úplně jiný recept) a dala jsem se do toho...


Vykrajují bezproblémově a problém neměly ani s kousky pekanových ořechů. Ocenila jsem to, že jsou dodávány v setu pravé a levé křídlo, samozřejmě by nebyl problém je na plechu otočit, ale vykrajované cukroví vždy vypadá lépe z té strany, ze které je vykrojeno... takže maximální spokojenost.


Než jsem je na plechu takhle hezky spárovala, můj muž na ně chvíli koukal a pak se zeptal: "To jsou rampouchy?" Nepředpokládám, že krom mužů bude někdo mít tak mizernou představivost (ono navíc mužům je dost jedno, jaký tvar má to, co právě konzumují!), takže se nebojte, že by dámské a holčičí návštěvy nepoznaly a neocenily vaše andělské cukroví. Jsou to jasná andělská křídla! ;)


Kdyby to nebyly jen skořicové sušenky k odpolednímu čaji, určitě by se hodilo je ještě nějak nápaditě nazdobit, ale já je servírovala jen tak... stejně po nich za chvíli nebylo ani památky! :D


A dobrá zpráva na závěr: vykrájovátka prošla na jedničku i mým osobním a krutým testem "co nepřežije noc v myčce, musí z domu ven". Takže už si těším, až si pečení zopakuju před Vánoci znovu... :)

Pokud se vám vykrajovátka také líbí, můžete si je za 105 Kč zakoupit na poštovnézdarma.cz a těšit se, že letos na Vánoce budete mít na slavnostní tabuli zase něco nového.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka