Boleslav, Boleslav, překrásné město...

... a sluší jí to i takhle na začátku adventu.



Nedělní odpoledne stane se pro mnohé chvíli nudy, někdo to pomyšlení nesnese a tak jde válet sudy. René, on i Rudolf šli možná na golf, rozhodně ne na odpolední procházku Mladou Boleslaví...


Fakt nikde nikdo... však také nebylo ani trochu teplo, byť byl překrásný slunečný den!

Boleslav, Boleslav, překrásné město. Neplač, holka, nenaříkej, moje nevěsto! Koukni, tady je svatebních šatů na výběr!


Teda ne, že by se mě tohle týkalo! :) To já raději nakoukla do výlohy mé oblíbené Batavie...


Tohle by asi bych chlap pro mě! Kocourek! :)
A možná bych to hned běžela napsat na vrata lásky...


Krásné! Mé romantické srdce prostě zaplesalo! :)

Tolik lásky, ale kde jsou všichni ti zamilovaní? Po živáčkovi jako by se opravdu zem slehla...


Zjistila jsem kde jsou všichni! Nakupují na ježíška... a já jdu taky. Konečně se trochu ohřeju... a konečně nebudu jen koukat do výloh, ale i nakupovat! :)


Tyhle a ještě nějaké další fotky si můžete prohlédnout v galerii.

Ujištění na závěr pro ty, kteří se na ježíška ještě chystat nezačali. Já také ne... já jsem chtěla nějaké zimní botky, ale měla jsem s tím problém - jako obvykle... :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka