Francouzská hudba do Vašich přehrávačů

Nevím, jestli to můžu vůbec napsat. Ale kdo je bez viny, hoďte po mně kamenem...
Navíc, co se právě francouzské hudby týká, těžko ji seženete v českém obchodě. Takže...

Zachce-li se mi nějaké další dávky francouzské hudby do mého mp3 přehrávače, navštívím tento web...



Většinou objevím nějakého mně dosud neznámého interpreta, častěji však interpretku (ty ženské hlasy lahodí mému uchu nějak lépe). Dnes se mi zalíbila Amandine Bourgeois...



A pokud by ten první web nestačil, mám ještě jeden odkaz - tentokrát na jeden francouzský warez server - http://movizdb.com/

Ale neberte to prosím jako návod. Vůbec Vás neponoukám k tomu, abyste stahovali hudbu nebo cokoliv jiného. Jen říkám, že tyhle servery, kde se objevují linky na stahování (nejen) hudby, existují... :)))

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka