Reklama na anděla

Závěrečné titulky mého soukromého filmu skončily. Možná je tedy čas zvednout se ze sedačky a jít..... Ale stejně mi ještě chvilku bude vrtat hlavou, jestli se mi to jen nezdálo - bylo či nebylo v těch titulcích nápsáno malými písmeny "to be continued..."?

Mé city k hlavnímu hrdinovi se v průběhu děje měnily, ale nejdůležitější je jistě ten závěrečný dojem a ten možná tušíte. Byl to prostě anděl!

Doba je jaká je a to, co nemá dobrou reklamu, se může lehko ztratit. Teď nemám na mysli ten můj film, ale samotného představitele hlavní role. To, jak z něj udělat hvězdu, nebyl nápad můj, ale hned se mi strašně zalíbil!
S anděly je svět barevnější!


Jedna instituce (nemůžu být konkrétní, to pochopíte) pořádá každoročně anketu o top zaměstnance na jeho pracovní pozici (opět jen všeobecně, bratr Google nás sleduje! takže pšššt...). Anketa je to trochu prapodivná, neb každoročně s informací, že už se koná, dostávám i informaci, pro koho mám hlasovat.  Je to takové SONŘ v reálném světě! Zatím jsem nehlasovala nikdy. Až ten úžasný nápad (už ani nevím, jak vznikl), že budeme hlasovat pro někoho jiného, mě nadchl. První myšlenka byla taková, že ji panu andělovi vyhrajeme - stačilo by pár desítek hlasů odeslaných z internetu...

Ten nápad se mi chvíli moc líbil. Ti, kteří už nechtěli, aby svou práci dělal dál, by si uvědomili, že udělali chybu. Top manažeři by jistě "nejlepšího zaměstnance" chtěli získat zpět. Já bych ho zase mohla vídat a jako bonus bych si ze všech novin vystříhala fotky ze slavnostního předání hlavní ceny... :)))
A ten, který se se mnou vsadil, že se pan anděl vrátí, by vyhrál pizzu! :D

Ten nápad se mi líbil přesně do toho okamžiku, než jsem si sedla k notebooku a chtěla do formuláře vyplnit jeho jméno. Trochu jsem se zalekla, upřímně přiznávám, že nejdřív zcela alibisticky toho, co kdyby se náhodou přišlo na to, kdo mu ty hlasy posílal (přestože jsem použila proxy server). A druhá věc je ta, že nemůžu jen tak ovlivňovat čísi osud...
Rozmyslela jsem si to.

Ale jen na chvíli. To že někteří už ho dál ve svém týmu nechtěli, chyba byla. Tak ať si to uvědomí a ať za to klidně platí. Top manažeři jistě budou informování o každém jednom došlém hlasu (jde i o jméno jejich firmy), takže i ten jediný bude dostatečným zadostiučiněním.

Váš hlas byl úspěšně odeslán.

A co teprve, když jich bude čtyři, pět, šest... ty už se rozhodně neztratí!

Váš hlas byl úspěšně odeslán.

Navíc to bude působit nenápadně a nikdo nepojme podezření (ten můj alibizmus!).

Váš hlas byl úspěšně odeslán.

Ovšem to pohrávání s andělovým osudem zůstává... utěšuju se tím, že ublížit mu to nijak nemůže!

Váš hlas byl úspěšně odeslán.
Je čas oprášit křídla!


Je mnoho způsobů, jak být andělem...


Originál je jen jeden!

rádoby reklamní koláže
jsou vytvořené na polyvore.com

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka