Zn.: skromný gentleman výhodou

Nedávno se mě Nessie ptala, bude-li nějaká nová lovestory, aby konečně bylo o  čem číst... zajímavá otázka! Bude po panu andělovi ještě nějaká další lovestory? :)

Strašně moc bych chtěla, respektive strašně moc jsem chtěla a myslela jsem si, že není problém prožít to znovu. Je to problém. Žadný jiný už nebude takový jako anděl, každého dalšího budu srovnávat s ním a každý další z toho vyjde nelichotivě. On byl ten ideál muže s chováním gentlemana a skromností samou! Jen jednou nenasytně sáhnul po zakázaném ovoci...


Sázela jsem na pana barevnějšího! Vždyť se zdálo kolika barvami není on schopný přebít trochu té andělovi šedi! Jenže tu kouzelnou zářivě usměvavou jsem zahlédla jen jednou...
Možná má oči modřejší a tudíž uhrančivější a vlasy černější, čímž budí dojem ďábelsky hříšnější, ale... hmmm... po setkání s ním jsem zdaleka nebyla tak rozechvělá, jak by se slušelo. Kouzlo jeho modřejších očí, tmavších (rozumějte méně prošedivělých) vlasů, snědší pleti a zdánlivě méně sepranější košile se nekonalo. Buď se pan barevnější toho dne špatně vyspal a čarovat se mu nechtělo nebo prostě není tím šarmantním kouzelníkem, kterého hledám...
gentleman

Ne, nemusí umět vytahovat květiny z rukávu a ani králíky či holoubky z klobouku! Nemusí mít vůbec klobouk! Jen by měl ovládat kouzlo levitace a přenášet na dívky schopnost se vznášet. Možná raději ne na dívky, ale jen na jednu... ;)
Každá máme svou představu nebo spíš každé z nás učaruje něco jiného. A já osobně právě na to kouzlo hodně dám!

Samozřejmě i fyzický vzhled je důležitý. Ne nejdůležitější, ale důležitý! Neříkejte mi, že ne, stejně Vám to totiž nebudu věřit! ;)
Po těch letech obdivování mužů už mám přesně vypozorované, jaký typ chlapa mě zaujme...
A jinak?

ÚSMĚV - radostný, srdečný, rozpačitý či nesmělý. Jen ten falešný, mající spíš podobu smíchu, ani trochu nezahřeje. A absence i jen maličkého náznaku úsměvu dokáže také pěkně zchladit. A pan barevnější se neusmál ani maličko... :/

Přirozená ZDVOŘILOST - tedy projev slušnosti. Někteří jedinci zdvořilosti využívají k manipulaci, ale určitě máte tu schopnost odhalit drobné nuance mezi tím, když to někdo hraje a když někdo takový prostě je... osobně při Leničko, sluníčko, hihihi, hahaha rostu a s tím i moje averze! Ale když je to přirozené a opravdové, tak jihnu. 
Za to, když mi chlap podrží dveře, vždy děkuji. Upřímně. Chápu to jako milou pozornost...
A vězte, že i v obyčejném pozdravu může být půvab! Zvlášť, když někteří neumí pozdravit vůbec. Ale to jeho dobré ráno, které mi adresoval, bylo tak neskutečně milé... :)

DOBROSRDEČNOST, LASKAVOST, VLÍDNOST... - na první pohled to nepoznáte, ale na ten druhý, třetí, čtvrtý už něco málo vypozorovat můžete! A tohle není vlastnost, která by se dala předstírat. Buď je hodnej a nebo není. A mohl by anděl být nehodný? To bych se těžko mohla spolehnout na ochranu jeho křídel...

SKROMNOST - mimo té materiální i ta duševní. Narcismus, sebezahleděnost a sebestřednost nebrat! Nemám, opravdu NEMÁM ráda ty lidi, kteří si myslí, že si kvůli nim všichni sednou na prdel. A přesně tak na mě bohužel pan barevnější posledně působil; sice jsem nejdřív měla snahu mu býti nápomocná, ale teď lituji, že jsem se nechala tak snadno zmanipulovat...

UPŘÍMNOST - nesmírně důležitá! Faleš, přetvářky a lži, byť zcela nevinné, nemám, opakuji NEMÁM ráda. Tak proč mi on říkal něco, co nebyla pravda? Jistě mě mohl požádat i trochu jinak... a jistě bych mu ráda pomohla... a jistě bych se pak i příjemně rozechvěla... a těšila bych se na další naše setkání...

INTELIGENCE - o tom žádná.

...

.


Tento seznam není výčtem vlastností ideálního partnera, ale požadavkem na adepty na anděla...
Však víte!

A neříkejte mi, že takový muž/anděl není! Je! Ale možná jen jeden.............

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka