Yann Arthus-Bertrand - Země krásná neznámá (3)

Prohlédli jsme si krásné fotografie exotické přírody, proletěli jsme se nad Evropou a dnes tu máme Bertrandovi pidilidi, tedy človíčky zachycené z nebeských výšin...

001-BF0711N-0426
sklizeň bavlny (v okolí Banfory, Burkina Faso)


Ta fotka mi přijde strašlivě dojemná. Ostatně nejen tato jedna; je velmi zajímavé vidět, jak se žije mimo Evropu, občas je to docela překvapité. Pozastavujeme se nad tím stejně tak, jako by se oni pozastavovali nad naším způsobem života.

Což mi připomíná mé tolik oblíbené Tunisko, vzpomněla jsem si na Jalela, který neuměl číst a psát, z mé poslední návštěvy tam. V dnešní době je to fakt smutné...
A propos Tunisko: 

365j2006-12-30
žena v poli, Tunisko

A zůstáváme v Africe...

001-SN0711N-1673
velké prádlo (řeka Senegal u města Matam, Senegal)

Divila by se ta paní, že u nás věšíme prádlo na šňůru nebo drátěný sušák?

07-05-RVB
sušení prádla (řeka Chari u města N'Djamena, Čad)

Asi je to celoafrický zvyk! Ač já nedám na vymoženosti typu automatická pračka dopustit, tak na druhou stranu sejít se s přítelkyněmi u řeky, podrbat a u toho vyprat může mít také své kouzlo...

EXPO_TVDC_365j2006-07-27
pláž Mar del Plata (provincie Buenos Aires, Argentina)

... sem by mě to pro změnu příliš nelákalo. Snad jen kvůli tomu moři! :)

001-KR0610N-0641
recepce na sportovním hřišti (západně od Séoulu, province Gyeonggy, Jižní Korea)

A sem by mě nedostali asi ani násilím. Fakt nemám ráda tyhle hromadné akce! Ale z výšky to vypadá velmi zajímavě! ;)

Já se ovšem vracím do Afriky! Pro koberec! Třeba bude létající!!! :)))

EXPO_TVDC_020
marakéšské koberce (Maroko)

Vidět celou naši Zem z výšky musí být kouzelné, ale ne každý má tu příležitost, takže děkuji panu Bertrandovi za to, jak krásně mi ten pohled na svět z nebe zprostředkoval a rozhodně se na jeho webové stránky - yannarthusbertrand2.org - ještě nejednou zaskočím podívat! ;)

A teď mají přijít ty mé slibované obrázky z výšin, že? Možná jste si všimli už malé ukázky, tak uvidíme, co vyberu dál. Fotek mám hodně, ale nejsou takové jak jsem si představovala... ale slíbila jsem je... tak je sem brzy přidám! ;)


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka