Velká narozeninová soutěž

velká narozeninová soutěž


Rozhodla jsem se udělat Vám radost, respektive předat radost dál - včera jsem v jedné blogové soutěži vyhrála crazy beruškový prstýnek. Ten Vám nedám! Ale tímto startuji velkou narozenivou soutěž...

Narozeninovou proto, že se blíží den, kdy jsem si tento blog založila. A protože to budou narozeniny druhé a protože je blog takový holčičí, tak i ceny jsou dvě a také takové holčičí:

  • "stříbrné" krajkové náušničky
  • černý krajkový zápich


Chvilku jsem přemýšlela, jaké ceny si pro Vás vymyslím. Mělo to být něco originálního, co jinde neseženete... chtěla jsem pro Vás uplést medvídka, ale ne každý je na medvídky tak ulítlý jako já, že? Navíc jsem stejně nemohla najít mé pletení čítající i ten návod na medvídka; to je totiž celé mé pletení: návod, hnědá vlna a jehlice - nikdy nepletu nic jiného než medvídky! Jen jednou jsem mému muži pletla šálu... ;)
Ovšem našla jsem při tom hledání zásobu drátů! :)))

A z těch vznikly náušničky a zápich třeba do květníku. Soutěžní výhry pro Vás.
První vylosovaný získá náušničky jménem stříbrné, jsou z drátu jménem stříbrného, ale zda je to skutečné složení, po tom jsem nikdy nepátrala, afroháček je z blíže nespecifikovaného materiálu (zakoupeno ve výtvarných potřebách), což by možná některým jedincům mohlo způsobovat problém, ale pokud Vaše ouška snesou bižu, tak ani tyto náušničky by neměly být problém... to celé v krajkou inspirovaném vzhledu.
A druhý vylosovaný vyhraje krajkový zápich podobného vzhledu pro změnu z černého drátu, který si bude moct zapíchnout kamkoliv... ;)

Stačí se jen přihlásit a mít štěstí.
Soutěžní pravidla jsou úplně jednoduchá - s každým přidaným komentářem k tomuto článku získáte soutěžní číslo, které vstoupí do závěrečného slosování, proto prosím nepřidávejte jiné než soutěžní komentáře. A hlaste se každý jen jednou! Do formuláře uveďte Vaši e-mailovou adresu, abych se mohla s výhercem snadno kontaktovat.

Aby soutěž byla napínavá a soutěžících bylo co nejvíce, dávám Vám možnost získání bonusových šťastných čísel. Zmiňte se o mé narozeninové soutěži na Vašem blogu, facebooku, twitteru nebo kdekoliv jinde na internetu (v případě zájmu zveřejnění fotografie soutěžních cen, klidně kopírujte ten můj nekvalitně nafocený snímek) a hned můžete přidat další soutěžní komentář - uveďte do něj prosím odkaz, kde jste se o soutěži zmínili. Čím víckrát to uděláte, tím víc komentářů budete moci přidat a tím víc šancí na výhru získáváte!

Soutěžní komentáře přidávejte nejpozději do 15. listopadu. A den poté, v ten narozeninový den, proběhne slosování - za pomoci generátoru náhodných čísel. Státní či jiný dozor si ještě zajistím! :)

Hodně štěstí všem! A doufám, že se Vám soutěž líbí... ;)



Poznámka pod čarou: Kdyby se Vám zdálo, že některé komentáře mizí, tak se Vám to jen nezdá... nutně potřebuji, aby zůstaly jen ty soutěžní, neb rozhodovat bude právě číslo komentáře... ;)
A jinak jsem fakt ráda, že se Vám náušničky líbí. Ano, dělala jsem je vlastnoručně... :)
A pro zájemkyně o medvídka: o návod se určitě podělím! ;)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka