Stalo sa mi všetko

... tedy ne mně, ale Kataríně v knize Evy Urbaníkové. 
Já bych naopak chtěla všechno teprve prožít, ale dle následující ukázky jsem se stejně zaškatulkovala jako ta podpeřinovka, takže.......

stalo se mi všechno


Nemáte-li rádi rozvláčné psychologické knihy, tak Vás možná tato dvoustránka trochu odradila, ale vězte, že podobným úvahám není v knize věnováno příliš mnoho prostoru. Stalo se mi všechno je román, příběh, který Vás strhne a budete chtít znát jeho další průběh. Tedy mluvím za sebe... :)
A osobně mě hluboce oslovilo i toto malé zamyšlení. Fakt hluboce! ;)

Závěr příběhu znáte již po přečtení zadní obálky - Katarína opustí svého muže a své děti - ale proč se tak stalo a co vše tomu předcházelo, zjistíte, až když se začtete. Prvních pát kapitol se může zdát, že Katka je Forrest Gump v sukni - co kapitola, to jedna občas trochu bláznivá etapa života, jedna navazující na druhou. Až se seznámí se svým mužem, potká dvě nové kamarádky a její život nabere nový směr, nikoliv však klidný.

Stalo se mi všechno
Děj vyzrazovat nebudu, kdybyste se náhodou nechali inspirovat. Co říct jinak? Doporučuju!

Knížka volně navazuje na román Všechno nebo nic, který se však teprve chystám přečíst a hned po něm Všechno nebo nic - Příběh pokračuje, které vypráví o Katarínině kamarádce Lindě.

Evu Urbaníkovou a její svižný styl psaní jsem si zamilovala hned s prvními stranami, takže mou knihovničku rozšíří i Svet mi je dlžný, jen co vyjde česky (přečtete si, co je na obálce nebo o čem kniha vypráví a bude Vám jasné, že ji musím mít!). A její knihy u mě budou hodně konkurovat Michalovi Vieweghovi, zdá se. Jeho Biomanželka totiž sice neurazila, ale zároveň ani nijak výrazně nenadchla. Asi pan spisovatel stárne, jeho hrdinové s ním a jen já ne! :)

Však také doufám, že s romány o třicátnicích jen tak nezestárnu! ;)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka