Yann Arthus-Bertrand - Země krásná neznámá (2)

Nedávno jsem Vám představila francouzského fotografa Yanna Arthuse-Bertranda a jako ukázku z jeho práce jsem vybrala nádherné fotografie exotické přírody z různých hodně vzdálených koutů světa. Tentokrát se z výšin porozhlédneme po krásách Evropy a začínáme ve Francii...

EXPO_TVDC_057
srdce (1990, u města Voh, Nová Kaledonie, Francie)


Vožské srdce (trochu hloupý překlad) je božské! :) A právem dostalo čestné místo obálce již zmiňované knihy Země krásná neznámá. Osobně bych se nad ním také chtěla proletět... však kdo ne?

EXPO_TVDC_212
tulipánová pole (v blízkosti Lisse, amsterdamská oblast, Nizozemsko)

Tam je krásně! Měla jsem tu příležitost Nizozemsko navštívit a opravdu to tam skoro všude takhle nádherně kvete. Jen Google fotil v nějakou špatnou chvíli a na fotomapě po barvách ani památky... takže znovu díky Bertrandovi!

EXPO_TVDC_BELGIQUE269
sníh ve stínu stromů (Waterloo, Belgie)

Tahle fotka je oproti tulipánům o trochu aktuálnější, ale nechci Vás děsit... jen ji rychle zkoukněte a jedede dál. Na Island!

EXPO_TVDC_073
hora Maelifell (na hranici ledovce Mýrdalsjökull, Island)

Fascinuje mě ta svěží zeleň v kontrastu s ledovcem. Ale kdo by se raději na Islandu zahřál, doporučuji návštěvu Modré Laguny. A možná je tam i nějaký Maďar...

11-27-RVB
reklamní stánek (jezero Balaton, Maďarsko)

... ale zde je stoprocentně, takže toto je jasná volba pro mě! :))) A kdybych nebyla jen fanouškem snědých mužů, ale i reklamy a marketingu, hodnotila bych tento nápad také několika hvězdičkami!

P032_AG_2006
start závodu v plachtění Bol d'Or (jezero Léman, Švýcarsko)

Zrovna přemýšlím nad tím, jestli lepší plachtit na vodě nebo ve vzduchu... rozhodně pan Arthus-Bertrand by měl zůstat u nadpozemských vznášedel... ;)

04-29-RVB
ostrov San Giulio (jezero Orta, Piémont Itálie)

... a já jsem si pro dnešek také vybrala. Nejdřív bych se proletěla nad Novou Kaledonií a výlet bych zakončila na špičce tohoto jistě romantického ostrůvku, který se tváří jako loď, dokonce možná jako Titanic, a zaujala bych stejnou pózu jako Kate Winslet zezadu objímaná nějakým snědým maďarským DiCapriem... :D :D :D

A toto měl být prosím seriózní článek! :)))
Za doprovodné slovo se omlouvám, ale jiná už nebudu...
Jestli si žádáte seriózní výklad k fotografiím navštivte stránky pana fotografa: yannarthusbertrand2.org a klidně si tam vyberte tu, která se Vám bude líbit víc než tyto z mého výběru. A nebo si počkejte na můj třetí a závěrečný výběr - už teď můžu slíbit, že opět bude stát za to! ;)

A pak přijde to slibované překvapení v podobě mých fotografií, které se zatím vůbec nedaří tak, jak jsem si představovala... ale když už jsem je jednou slíbila... :P :D


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka