Proč?!

Proč mám tak krátkou paměť a díky povodňovému nebezpečí zapomněla jsem na tu jeho bytost?
Proč musím mít oči pořád všude?
Proč on schovává tu dívku s melírem a tam, kde by s ní mohl být viděn, se s ní nevyskytuje?
Proč já musím se vyskytovat i tam, kde on svou melírovou krásku neskrývá?
Proč jediný pohled na ni dokáže mě srazit k zemi?
Proč si pořád namlouvám, že je to jeho blonďatá dcera s obarvenými vlasy?
Proč kvůli ní zlobím se na anděla a logicky již nemohu být tou milou dívkou, kterou znal?
Proč jsem se ho nezeptala alespoň jako člověka a nikoliv jako anděla, jestli je u nich všechno v pořádku?
Proč jsem ho zase nechala bez jediného slova odjet?
Proč zase dopříště zapomenu a budu doufat v zázraky?
Proč?!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka