Miluju stolní i jiné hry (zvlášť ve stanu)

Už jen třikrát se vyspím a třikrat půjdu do práce a čeká mě vytoužená dovolená!
Vlastně to nebylo ani v souvislosti s těmi dvěma týdny volna, že zabloudila jsem v obchodě k regálu se společenskými hrami a zálibně jsem si je začala prohlížet. Přišla jsem tam jakousi zvláštní náhodou a prohlížela jsem si všechny ty barevné krabice, které neukrývají rozsáhlý obsah, zato však je v nich schován velký nápad, který je také náležitě finančně oceněn. Malé krabičky začínající na sumě několika stokorun a velké krabice klidně za tisícovku a víc; jistě i proto byl regál až nahoru plný, krom jednoho místa, které zelo prádnotou... a pod tím místem cedulka s nápisem: CESTOVNÍ MONOPOLY, 129,- Kč. Cestovní! To by se na dovolenou mohlo hodit!!


MONOPOLY jsou jedna z těch her, které se neomrzí. Poprvé jsme ji hráli až na dovolené v Tunisku, kde měli v hotelové kavárně jejich francouzkou verzi, a rozhodně byla hratelnější než francouzské SCRABBLE plné kvéček, úček, iksek a různě akcentovaných samohlásek. MONOPOLY takové lepší DOSTIHY A SÁZKY, které jsem měla jako malá...

Zmíněné SCRABBLE se také neomrzí. A stejně tak ani CARCASSONNE nebo OSADNÍCI Z KATANU. Bohužel nemám ty hry s kým hrát, takže ani nejsem jejich majitelkou (krom hry KRIS-KROS, jakési české varianty SCRABBLE). Ještě, že existují v počítačové verzi! A ještě, že se dají hrát on-line. Můj oblíbený web s on-line hrou SCRABBLE už je mimo provoz, tak už mi ke krácení dlouhých chvílí (nejlépe v práci :D ) zbývá jen ten CARCASSONNE a OSADNÍCI Z KATANU.

On-line MONOPOLY jsem zatím nenašla a možná ani nehledala, ale mám v notebooku nainstalovanou jak jinak než francouzskou verzi počítačové hry a za dlouhých zimních večerů, když hustě sněží a nejde internet, je to velmi dobrá zábava. Jen jsem natolik přivykla té francouzské verzi, že česká se mi zdá divná, protože na ní chybí Lyonské nádraží! Přesto tu cestovní verzi chci, i když tam místo toho bude třeba Hlavní nádraží. Ale je tu malý problém...

Ač obešla jsem již několik obchodů - možná už deset! - s hračkami, nikde jsem ony vysněné CESTOVNÍ MONOPOLY nesehnala. A já je přece potřebuju před dovolenou... a už i přítel je té myšlence natolik nakloněn, že je shání se mnou, ač ani společenské hry nepatří na seznam jeho oblíbených činností.

Ne, že bychom se na dovolené nudili, ale má oblíbená zábava na večery ve stanu a někdy nejen večery zdá se mu asi trochu jednotvárná. Tak snad aby se vyhnul mým sexuálním touhám, bude se mě snažit zabavit jinak; prostě se mnou bude hrát MONOPOLY. Tak proto se dal do shánění, abychom měli hračku na dovolenou...

Po jednom dalším neuspěšném pokusu o obstarání kýžené hry projížděli jsem kolem sexshopu, i nadšeně jsem zvolala: "Hele, tady také prodávají jistě dobré hračky na dovolenou!" a od té doby se mnou dál neúnavně shání CESTOVNÍ MONOPOLY! :D


Na závěr musím na omluvu mého přítele dodat, že býti mužem také bych sama se sebou nestanovala... :) Jen nevím, proč zrovna stan je tím místem, kde ve mně propukají jinak netušené vášně... možná spíš než stanem je to tím dovolenkovým časem... ale i přesto je stan velmi bizarním místem... :)))

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka