Článek: id 37996117 (prostě bez názvu)

Dnes jsme měli k obědu francouzskou specialitu coq au vin - kohout na víně - s tím, že místo kohoutka bylo kuře a že nebylo na víně, ale na paprice... :D

Jako úvod k článku, který bude asi o ničem, docela dobrý... :)))


Můj život zabředl nějak do stereotypu a asi se mě osobně dotkla okurková sezóna, přitom pořád něco dělám - krom dneška, kdy jsme se zase dohadovali, hádali a skončilo to jako obvykle (ani nechtějte vědět, jakým jeho hloupým vtipem to zase začalo) - včera jsem byla na výletě, ale bez foťáku, tak Vám ani nemůžu ukázat krásy Českého ráje, předevčírem jsem se nechala nalákat rozhlasovými reklamami na velký letní výprodej do Tesca.

Normálně je to většinou můj přítel, který mě vytáhne někam nakupovat, a mě to poté, co nakoupím všechno, co jsem potřebovala (i když stále mi to nakupování ještě úplně nejde), přestane bavit, ale předevčírem tomu bylo obráceně! Jo, výprodej! Co krásných hadýrků za super ceny tam měli! A já jsem se pořád svlékala a oblékala a svlékala a oblékala... a pořád mi něco bylo malý nebo zase velký... až nakonec mi přítel chtěl ukázat něco ve výprodeji oděvů pro muže a tam jsem teprve našla ráj... Takže jsem se zase svlékala a oblékala a svlékala a oblékala, abych zjistila, že pánský střih kalhot mi sedí mnohem lépe. Příště už jdu jenom tam a ušetřím si prohlížení v zrcadle v kalhotech, ve kterým mám pocit, že co mi v některých tělesných partiích přebývá, mi někde jinde chybí! Tak že by mě nakupování začalo konečně také bavit? :)

Jeho jsem nedávno zase vzala s sebou do antikvariátu a možná se nakazil mou vášní pro staré knihy, které navíc skrývají usušená květinová tajemství - tenkrát jsem psala, že knihu s kvítkem jsem si nakonec nekoupila, ale koupila jsem si jinou: Johannes Mario Simmel - Láska je jen slovo. Už jednou jsem ji měla půjčenou z knihovny, ale s chutí jsem se do ní začetla znovu - dokonce jsem jí dala i přednost před Brusinkami, které už mám dlouho na nočním stolu...

Tato myšlenka mě včera v knize zaujala (mám ji založenou magnetickou záložkou z Acidofila ;) ) a prý jsou to slova Shakespearova: Jsme z takové látky, z jaké jsou sny, a naše malé bytí obklopuje snění.

A vzhledem k tomu, že já jsem také snová, tak jako jsem se tu teď zjevila, tak stejně tak zase mizím...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka