Slečna Lenka si vzala tři dny dovolenou...

... protože hlásili tři dny hezky. Slunce, na teploměru třicítky a možná, že i vrány měly padat horkem, což by mi teda trochu vadilo vzhledem k tomu, že už skoro týden mám výčitky svědomí, že jsem zajela šneka, který mimo vyznačený přechod pro chodce přecházel vozovku, a že mi předevčírem bylo líto i těch myší, které se v mém sklepě na dříví najedly růžového jedu (No neříkala jsem, že růžová je barva zla? I ten jed na myši je růžový!) a našla jsem je ležící nožkama nahoru; ale to teplo a škodlivé paprsky slunce zapichující se do kůže by mi nevadily ani trochu.


Leč probudily mě ráno kapky deště vydávající typický zvuk při dopadu na zelený venkovní parapet pod oknem v mé ložnici. Vždyť to léto ještě včera na meteopressu předpovídali jen na tyhle tři dny, tak sakra kde je?! Vždyť tentokrát už jsem tomu skutečně uvěřila a na důkaz toho vzala jsem si tu dovolenou... a... a nic! :(

A tak tu sedím a koukám z okna a nadějně vyhlížím každý kousek modré oblohy vykukující mezi mraky. Třeba se to v poledne rozpustí a půjdu k vodě...


Sem chodíme plavat. Každé léto trávím tam snad každý den, letos jsem tam byla zatím jen jednou, ale naději zatím neztrácím... ani na dnešní odpoledne ne...

Ten kousek modra, který jsem viděla před chvíli, je už zase o kousek větší, než jsem našla a vložila fotku a dopsala se až sem. Třeba to léto ještě dneska přijde! :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka