Byli jsme (zase) na výletě...

... a zase na zřícenině. Zvířetice.



Byl tam s námi zase strejda Motýl, jen se mu divím, že ho to s námi pořád baví...


Narozdíl od nás mohl na věž vylétnout, my tam nemohli ani vyjít po schodech neb je uzavřená...


Nebyli jsme tam rozhodně sami, ale jen já jsem pořád lezla foťákem v trávě a hledala zázraky... mé oblíbené vlčí máky...


Ale nejen trávou jsem lezla. Chtěla jsem nahlédnout i pánu Bohu do oken... jen asi zrovna nebyl doma...


Kdo doma byl, byli tito šněčci horolezci...


Jeden z chabých pokusů vyfotit bublifukovou bublinu... Ano, koupila jsem si bublifuk! Báječně to uklidňuje! A Vy, budete-li se nudit, můžete spočítat, kolik těch bublin na fotce je... možná, že jich uvidíte ještě víc, než já...


A vyprávění o téhle houbě třeba zase zítra... a rozhodně mě na ní nerozčilovalo to, že to byl hořčák!


Už mě ta houba zase rozčílila... tak poslední fotka na uklidněnou... ještě jednou hradní věž...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka