Jako francouzská mademoiselle...

V jedné diskuzi pod článkem (už ani nevím, který to byl) shodla jsem se s několika z Vás, že máme fóbii z teplých držadel nákupních vozíku... brrr... a, holčičky, já už jí vyřešila! A velmi elegantně...


... pořídila jsem si vlastní nákupní košík - něco podobného jako je na obrázku, jen hnědý s modrými květy. Připadám si jako francouzská mademoiselle, když s ním jdu na nákup, a jak se do něj nakupuje! Jen si ho nesmím zapomínat na ten nákup brát s sebou, protože jinak pak zase běhám po supermarketu a hledám krabici... :)

Ještě menší rozdíl oproti obrázku - ten můj je trochu zaoblenější, ale přesto ani trochu nepřipomíná přenosnou sedačku pro miminka! Když mě viděla ani ne desetiletá neteř, jak se svým nákupem vystupuju z auta, běžela ke mně a nadšeně se ptala: "Jé, to je na miminko?" A nedávno mi stejnou otázku položila i moje sestra, když můj košík zaregistrovala... Takže: ne, to opravdu není na miminka! To je nákupní košík!

Jen ty květiny si do něj zatím nearanžuji jako francouzská mademoiselle, které patřil ten košík z obrázku, jen ho přízemně plním jídlem...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka