Iracionálně

Úžasná lovestory malé holčičky, která se rozhodla zjistit, zda má ji rád či nemá jí rád... A on ji má rád! :)

Jistě znáte tu dětskou hru s otrháváním okvětních lístků koprenin... má mě rád, nemá mě rád, má mě rád... kdo z nás by si to v dětství nezkusil? ;)

A někdo z toho prostě nevyroste nikdy... :)))
Ne snad, že bych v říjnu hledala, kde kvetou kopretiny a že bych měla neustálou potřebu zjišťovat, zda má mě rád... ale otázek, na které není možné získat odpověď jinak, je vždy dost a jednoduchost hry je tak lákavá!


Kdysi dávno vzpomínala jsem tu francouzský film Příliš dlouhé zásnuby. Hlavní hrdinka Mathilda pátrá po svém snoubenci Manechovi, který záhadně zmizel ve válce. A mnohokrát ji hlavou proběhne myšlenka typu "stane-li se to a to, Manech je jistě ne živu"...

I já to tak mám, o věcech vážných i nevážných a vývoji věcí příštích bych tak moc chtěla vědět, že mi ty myšlenky běží úplně podvědomě hlavou. Někdy - zvlášť u těch vážných věcí - se za to až nenávidím, ale pomoct si stejně neumím.

Na otázky, které se mi často vracejí, dotazuji se opakovaně. A překvapivě pokaždé dostávám jinou odpověď! :) Evidentně to není vůbec vědecké a nikdy to v mém případě nebude fungovat, tak jako Mathildě, která dostávala všechny odpovědi stejně záhadné. Tak záhadné jako je Manechův osud.

Například když Manech odjížděl do války, rozběhla se Mathilda k cestě a říkala si "Když uvidím auto, vrátí se Manech v pořádku." Doběhla k cestě a ze zatáčky vyjelo auto. Ne však to, které čekala... takže?

Dlouho jsem přemýšlela nad mými otázkami a podmínkami pro získání kýžené odpovědi, o které bych se tu mohla podělit. Ale je ji spousta. A jsou tak ujeté a nemající žádný logický základ, že je jedno na co se ptám - vlastně úplně nejčastěji asi na pana anděla - a jaká je cesta k získání odpovědi.

Vlastně je to celé hloupost.
Bůhví, jak dopadla holčička z reklamy na Granko, když z ní vyrostla velká holka...
Co myslíte, měl ji pořád rád nebo neměl?
A nebo ty puntíky na hrnku už dávno přestala odpočítávat? ;)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka