Podzimní chmury

Prosím (představte si tón Macha a Šebestové, jak mluví do sluchátka - tak moc prosím!!!! :))) ), řekněte někdo, že tohle není pravda... nebo alespoň řekněte, že je to vlastně optimistický obrázek...
Já jsem to říkala, že budu až do jara psát jenom o počasí! Ale ono to nejde jinak... celý víkend jsem proti té deštivé nenáladě bojovala! No, jen si přečtěte jak...


Jala jsem se naplánovat si výlet na příští víkend, protože to už hlásili o moc líp než teď - minimálně, co se oblačnosti a srážek týká. Těšila bych se, ale copak můžu, když mi ze soboty zmizelo sluníčko?

Jala jsem se sledovat romantický film - Dům u jezera - a tak mě to v sobotu rozněžnilo, že mi nakonec bylo líto, že jsem tu snovou romantiku neprožila já, ale Sandra Bullock. Takže efekt to mělo zcela opačný, přestože jsem tím filmem byla fakt uchvácená.

Jala jsem se nakupovat a udělat si radost tímto způsobem. Doufám, že na nic nezapomenu; koupila jsem si novou Vieweghovu knihu, dva jahodovo-malinovo-hroznové džusy, stoprocentní slunečnicový olej (v naději, že ten na tu nenáladu zafunguje stoprocentně! :D ), jedny džíny ve výprodeji, druhé džíny v mega výprodeji, dvoje spodní kalhotky s kraječkou a B smart :-) v KFC. B smart :-) záhadně zmizelo, nové džíny se po půl dni zase vytahaly a čekají, že si je budu furt vytahovat nahoru, jak mi padají, o stoprocentnosti oleje nepochybuji a uskladnila jsem ho v chladnu a temnu a na džus nemám chuť, dala bych si možná tak svařák! Tak možná ten by mi udělal radost, ale aby to nedopadlo jako s těmi všemi ostatními zástupnými předměty k získání nálady...

Na další povídku z Vieweghových Povídek o lásce se těším! To jo. Protože to je jediný hmatatelný důkaz lásky v mém bytě, pominu-li krabičku francouzské antikoncepce (o té třeba někdy příště!)... Zcela nehmatatelně a omamně se tu vznáší mužská vůně, rozumějte vůně mého ohnivého muže z IKEA... Nechápete? Vysvětlení pro Vás:


A teď dilema. Přehlušit vůni fiktivního muže vůní svařeného vína? Fiktivní milovaný muž nebo omamně vonící omamný nápoj? No... a já nevím...

Ideální by byl omamně vonící omamný nápoj popíjený ve společnosti skutečného omamného a omamujícího a omámeného muže... :D Bohužel ani jeden tu není, aby omámil nenáladu tím, že by nejprve omámil mě! A tím už teď rozhodně nemyslím omámení omamně vonícím omamným nápojem... :)

A tak zkouším, zda mě omámí ta vůně... alias můj ohnivý muž (tři kusy v sadě za 99,-!!! :) ). Je to přijemné, ale zatím to nezabírá.

Nic nezabírá. Prostě mě ubíjí to počasí... :(

Možná by bylo dobré, abychom se podělili vzájemně o typy, jak proti podzimním chmurům bojovat! Máte-li něco osvědčeného, šup s tím do komentářů!

Prosím... (už nikoliv macho-šebestovsky, ale unaveně a rezignovaně)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka