Marnotratně

Jsem marnotratná. Co chvíli vytahuji z peněženky platební kartu... ale mám jen debetní, tak možná až tak marnotnatná nejsem... :)))

Marnotratné je toto...



Na produkt moje karta jsem narazila náhodou, když jsem si včera v práci prohlížela sazebník Komerční banky. Zamyslela jsem se... vlastní obrázek na platební kartě za devadesát devět korun ročně? Líbilo se mi to...

Líbila se mi ta představa, že bych měla něco, co nikdo jiný...
Líbila se mi ta představa, že bych se na oblíbený obrázek podívala pokaždé, jakmile bych platila nákup v supermarketu...

A nakonec se mi líbilo, že v rámci vánoční akce bude Komerčka tuhle službu nabízet na první rok zdarma...


Jsem skoro rozhodnutá! Rozhodnutí by mohl změnit pouze ten fakt, že se mi během listopadu či prosince nebude chtít zajít do banky a tuto marnotratnost tam s mojí bankovní poradkyní vyřizovat... a pak také fakt, že nebudu vědět, kterou si vybrat... :)))

Toto jsem jen návrhy. Moje barevné fotky vypadají na kartě moc hezky! Ale o moc víc, že mi líbí tyhle obrázky ze starých pohlednic, které mám z internetu. Ale vztahuje se licence k nekomerčnímu využití obrázků na jeho umístění na platební kartu Komerční banky? :)


Další obrázky jsem přidala do galerie.

Konečně jsem si našla nějaký sen, který je tak realistický!!! :)
A jen za devadesát devět korun ročně...;)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka