Nespokojeně

Když jsem si skoro před rokem zakládala tenhle blog neměla jsem skoro vůbec žádnou představu o tom, jak bude vypadat a o čem bude. Nikdy předtím jsem ani žádné blogy nečetla... Záhy jsem však přesně věděla, čeho chci být autorkou - tak trochu french blogu sem tam protknutého nějakou mou myšlenkou, zážitkem, prožitkem... webové stránky, ze které se čtenář občas něco i dozví. Celé se to nějak zvrtlo! :(


Poslední dobou jsem z toho, jakým způsobem se to zvrtlo, zklamaná čím dál tím víc. Mám pocit, že to tady je jen taková skládka. Odkladiště mých myšlenkových pochodů, které postrádají vtipu i hloubky, ač se o oboje snažím sebevíc. Zmizel i ten můj optimizmus, který tu svého času byl...

Být bláznivě zamilovaná není v mých letech už dávno ani roztomilé ani zábavné, ale pouze bláznivé. A to mé věčné hloubání nad čímsi také nemůže nikoho bavit!

A jak jsem nespokojená, tak mi už blogování nedává to, co mi dávalo. Důkazem toho je i fakt, že za říjen jsem zveřejnila historicky nejméně článků - pouhých 21... ;)

Ne, nebojte nechci s blogováním skončit!!! Možná jsem naivní, když si myslím, že byste se toho báli... :))) Nechci skončit, jen se potřebuju tak nějak zamyslet. A k zamýšlení já přece používám blog! :D

Takže asi tak...



No, a jinak už jste si možná všimli té poblikávající ikony v zápatí stránky. To je pokus - zatím fakt jen pokus - o další webovou stránku. Když holt chybí kvalita doháním to kvantitou! :)))

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka