Vzpomínka na léto & Jak máme dnes...

Abych nezačala fňukat, kolik sněhu u nás máme, rozhodla jsem se Vám i sobě připomenout krásné chvíle letní v několika obrázcích...
















aktualizace: a takhle máme dnes...
v sobotu 17. října 2009

Aby Vám nebylo líto, že krásné jarní a letní počasí se k nám jen tak nevrátí, tak vězte, že koncem příštího týdne hlásí dvanáctky... a to už je sakra změna proti tomu, jak je teď! A aby Vám to bylo líto ještě míň a vážili jste si toho, jak je zrovna u Vás, přikládám ještě aktuální stav. Takhle to vypadá od slečny Lenky z okna (ne, fakt to nepůjdu fotit ven! :D ) a to už toho hodně odtálo... ovšem ten kontrast stromů, které mají na sobě zelené listí, a to bílo všude kolem zůstává...


Původně jsem to nechtěla fotit... ani jsem to nechtěla dávat na blog... ale chtěla jsem vyfotit něco jiného, co se mi stejně vyfotit nepovedlo tím jediným nekvalitním foťákem, jehož jsem majitelkou, tak jsem vyfotila alespoň to, jak máme venku...

A v tomhle kontrastu jsou ty letní fotky vůbec krásné! :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka