Přijela pouť!

Přijela k nám do města pouť. Už od začátku týdne bylo město plné zatím nefunkčních atrakcí, ale už se tam všechny ty kolotoče pomalu roztáčí...


Jestli tam půjdu, tak jen se kouknout a dát si něco dobrého. Nenechám si nikdy ujít cukrovou vatu (nejlépe žlutou - rádoby vanilkovou); vždycky, když ucítím tu její karamelovo-cukrovou vůni, neodolám, ale už po několika kouscích té nadýchané a přitom křupavé sladkosti budu mít dost.


Možná ani nepůjdu. Měla bych od toho příliš mnoho očekávání.

Chtěla bych dostat perníkové srdce z lásky. Z lásky.
Chtěla bych pouťovou růži ze střelnice. Z lásky.
Chtěla bych na létající labutě. Z lásky.
A s láskou...

Z výšky shlíželi bychom na ten mumraj pod námi, na všechny lidičky, kteří šli by také na pouť, ať už v očekávání lásky jako já nebo se jen opít do nějakého pivního stanu.


Každý máme jinou představu o této každý rok se opakující akci. Já zase jen tuto snovou a nereálnou. Nesplnitelnou... žádné bláznivé atrakce, žádné pivní stany, žádné tlačení se mezi stánky. Zkrátka mám pouťovou a přitom vůbec ne klasickou pouťovou představu...

Proto asi raději ani nepůjdu.



Navíc já mám svou soukromou pouť... ;)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka