Komiksový Malý princ vyšel už i v Česku!

Zaslechla jsem dnes v rádiu rozhovor jakéhosi redaktora z Albatrosu, který hovořil o tom, že vydali Malého prince jako komiks! A hovořil o tom, že přes počáteční rozpaky z takového počinu byl nakonec nadšen!



Jsem z toho na rozpacích taktéž, zatím jsem však neměla možnost toto na jakémsi komiksovém festivalu oceněné dílo pana Joanna Sfara detailně studovat. Krom pár obrázků na které jsem se koukla na internetu... (na obrázku nahoře vlevo růže, která malému princi vyrostla na jeho planetě, a vpravo malý princ s ní hovořící)

A přiznám se, že obrázky mě dostaly do rozpaků ještě víc.
S krásnými St.Exupéryho akvarely jsou nesrovnatelné!

Účelem je možná přizpůsobit se době a přizpůsobit dětem literaturu do pro ně stravitelné formy. Říkám "dobře", pokud není možné vnuknout dětem lásku k literatuře jinak, ale na druhou stranu jsem si jistá, že prohlížením obrázků přijdou o to kouzlo si Malého prince představit samy a v hlavě jim nezbývá prostor na to přehrát si jako barevný film jednotlivé příběhy Malé prince ať už z jeho planety, z putování vesmírem nebo z pouště... a to je škoda!

A jak se nový Malý princ a nápad na takové moderní zpracování líbí Vám? Není hezčí ten poeticky namalovaný?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka