Mé obrázky na plochu

Vybrala jsem si na vladstudio.com dnes novou tapetu a uvědomila jsem si, že si ty obrázky na plochu často vybírám podle toho, jak se s nimi ztotožňuji... Momentálně jsem holčičkou z tohoto obrázku...



Jen pár posledních dní toužila jsem být princeznou z následujícího wallpaperu. Vlastně jsem tu tapetu vyměnila jen proto, že na ní dobře nebyly vidět ikony, a proto, že jsem se na první pohled zamilovala do té holčičky s vlastním světem pod deštníkem... jinak samozřejmě dál chci být princeznou, kterou vysvobodí udatný rytíř!


Tahle možná měla být jen pro rozveselení... nebo na důkaz toho, že i beruška s chameleonem mohou si být velmi blízcí!


Toužím po tom prolomit všechny přírodní zákony a, když chci létat, nezabrání mi ani to, že jsem žirafa... (v praxi však trochu pokulhávám)


Že bych byla mimozemšťanka? Možná jsem... A také chtěla jsem se líbit mému mimozemšťanovi...


Měla jsem i dobu, kterou jsem si spojovala se sněním ve dvou. Hádáte-li jakési časové uspořádání, hádáte dobře... vracíme se do historie mých monitorů a tedy i do historie mé.


A tohle byla úplně první tapeta, kterou jsem z vladstudio.com měla... to jsem ještě měla úplně jiné ideály!


Je to již několik let, co jsem tento wallpaper měla na ploše, a od té doby jsem vladstudio.com věrná... Vlad asi ženským duším rozumí! :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka