Antidepresivum z autoservisu nakonec úplně zdarma!

Od té doby, co jsme měli ten defekt na pneumatice, jsem tak trochu ztratila důvěru v mojí Leštěnu, respektive začala jsem mít nutkavou obavu, že se něco podobného stane znovu. Skoro až v psychózu to přešlo, kdykoliv jsem sedíc za volantem zaslechla ne úplně standartní zvuky. Říkali mi, že to bude rozhozenou sbíhavostí a ať si zajdu na geometrii náprav.


Po čtrnácti dnech nepříjemných pocitů za volantem a občasných stavů, kdy jsem ani mimo obec nejela rychleji než padesát, jsem se dnes konečně objednala, respektive byla jsem přinucena se objednat do autoservisu.

Měla jsem pocit, že příliš samotných žen do takových podniků nechodí. Však já byla také poprvé úplně sama! Vždycky předtím vzala jsem si s sebou muže, který plnil pokyny mechanika. Já jako žena nedostala jsem pokyn ani jeden - nemusela jsem si zajet na dílnu, natož na hever. Mechanik si ode mě vzal klíčky a zajel si tam sám a později mi auto zase zaparkoval na parkoviště. Ještě mi zacouval, abych mohla vyjet jen popředu. Jako by ženy neuměly couvat!

Hodina strávená v servisu a úhrada za provedené služby jako by mi vrátily ztracený klid. Jak sebemědomě jsem se zase řítila domů, přestože v levotočivých zatáčkách jsem stále slyšela skřípění...


Ten náš prodloužený víkend na Slovensku se nám trochu prodražil. Krom nové pneumatiky a geometrie náprav si přítel šel dnes vyzvednout ještě nové brýle místo těch, které si na dovolené rozbil...


Z autoservisu jela jsem ještě do supermarketu. Měli v akci mé oblíbené grapefruitové minerálky, tak jsem si jich naložila plný košík. U pokladny jsem pak nahlásila počet kartónů a slečna pokladní mi nenamarkovala onen počet kartónů, ale pouze onen počet minerálek. Už výsledná suma za celý nákup zdála se mi nízká, když jsem se na to pak koukla důkladněji, tak jsem zjistila, že celou tu částku za servis mé Leštěny mám zpátky v minerálkách! Grapefruitových s kapkou hroznového vína.

Ne že bych měla úplně černé svědomí, jen se nad tím pozastavuju. Ale docházím k závěru, že slečně pokladní jsem chybně namarkovaným nákupem nijak ublížit nemohla, velkému obchodnímu řetězci jistě také ne, zvlášť když mám pocit, že zrovna tenhle konkrétní je nejdražší.

Kdybychom měli pocit jakéhokoliv cenového rozdílu v náš neprospěch, tak se ozveme, ale jak jste na tom v případě opačném? Řešíte to nebo si se svým výhodně pořízeným nákupem spokojeně odjíždíte?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka