Sláva nazdar výletu... (2)

aneb pár fotek ze včerejšího výletu... po modré turistické k vodopádu Jedlová



Šli jsem po modré turistické souběžně s divokým potokem pořád do kopce...


Modré - vím, spíš fialové, ale po modré turistické se mi víc hodí modré - tedy modré bylo i lesní kvítí...


Kapradí skoro jako v botanické... jen o kousek menší... ;)


Konečně na kopci... tady už to byla jen taková příjemná procházka... k našemu cíli...


A to jen on! Cíl naší cesty. Vodopád...


A tohle jsem prostě musela vyfotit. Rodný list zábradlí u vodopádu - neničila jsem ho, pouze jsem ho podlezla...

A schválně, kdo první uhodnete, co je na tom drobném nápisu na zabradlí tak úžasného... ;)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka