Jeden se může klidně dívat! A druhý popotahovat nahoru...

Úplně nejraději se oblékám do obyčejného trička, ale můj šatník čítá samozřejmě i pár více sexy kousků, které kritická místa zakrývají do zábyhů látky a jiná místa zase téměř nestydatě odhalují. Tuniky, které mám ráda, s výstřihy, které nemá rád můj přítel a někdy ani já ne...


Často jsou ty výstřihy opravdu hluboké.
Tak hluboké, až mě to nutí často přemýšlet nad tím, zda neodhalují příliš mnoho a zda to není nevkusné.
Tak hluboké, až můj přítel je přesvědčen, že odhalují příliš mnoho a že je to možná nevkusné, a vede ho to k tomu lem mých výstřihů popotahovat nahoru.
Tak hluboké, že pozoruji mužské pohledy, jak se do těch hlubin propadají.

Muži, jste směšní! Opravdu si myslíte, že my ženy, které se vám při rozhovoru díváme do očí, nezaregistrujeme sklouznutí vašeho pohledu o kus níž, než je slušné, byť je ten pohled sebekratší?!

Většinou si těch pohledů skutečně všimnu a muže striktně soudím! Milosrdná jsem pouze k mužům důchodového věku, těm jsem schopná to i odpustit. Jen, ať se kouknou! Jako řidič autobusu dnes ráno...

Že řidič autobusu je pro mě omluvou pro jakékoliv chování?! Omyl! Jiný řidič autobusu - můj kolega Honza o pár let starší než já, který svůj pozdrav mně pravidelně věnuje spíš jen mým vnadům, je již nenávratně zařazen v kategorii slizounů.

A třetí řidič autobusu - ten můj nejmilejší ze všech?
Nebudu popírat, že některá rána šáhla jsem po takovém kousku oblečení s jasnou myšlenkou na to, že se uvidím s mým andělem, ale ten chlap je prostě svatej! Nikdy se nepodíval jinam, než kam je slušné se dívat! Ač oblékla jsem se kvůli němu do tuniky to správné zvýrazňující, to, že se ani nepodíval, vynáší ho zase až do nebes.

I když zrovna jemu odpustila bych i to, kdyby se kouknul... ;)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka