Už vím, co mi můj blog připomíná!

Jdu takhle do koupelny a všude okolo vidím barvy mého blogu... :)))








Našla jsem v počítači v tuhle chvíli jenom tyhle fotky, kdy koupelna nebyla ještě úplně hotová. Jinak v koupelně tolik vodičů běžně nemám! :D

Krom červeno-zeleno-béžové koupelny mám v práci na stole také zelenou a červenou propisku, kterými si často píšu poznámky, když to jsou první tužky, které mi přijdou pod ruku... a především si také pořád něco maluju - když se zamyslím nebo třeba když telefonuju... červeno-zeleně ;)

A v neposlední řadě je červeno-zelená kombinace symbolem Vánoc... akorát na to je moje zelená příliš svěží. A ještě že tak, protože myslet na začátku léta na Vánoce je vlastně úplně blbost! :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka