Najdu ho?

Došly mi mé mini historky s andělem, které by se v současných dnech odehrály, a dokonce už mi došly i ty andělské příběhy, které jeden čas můj mozek chrlil jak na běžícím pásu. Od mého anděla se však oprostit nechci, stále doufám...


Přece nejsem náročná! Jak málo mi vždycky stačilo. A měla jsem jasno v tom, že nechci víc. Chtěla jsem o něm jenom snít a ke krásným snům stačil mi jen jeho milý úsměv, občas pár rozpačitých slov a to vše, co mezi námi bylo a přitom to vlastně vůbec nebylo.

O kolik byl ten svět krásnější! A jak mi to vše teď chybí!
Opravdu už ani nevím, jak můj anděl vypadá. Je to dlouho, co jsme se spolu jen tak nepotkali... přemýšlím nad tím a ani si nemohu vzpomenout, kdy jsem naposledy prožila to pravé nefalšované andělské kouzlo. Dlouho žiju jen ze vzpomínek.

Chtěla bych, aby tomu zase bylo jinak. Chtěla bych být zítra zase okouzlena, třeba jen na zlomek sekundy být jeho vyvolenou. Celý svět by se se mnou zatočil a odstředivou silou byla bych vytlačena někam do nebe.

Co na tom, že do úplně jiného, než je to jeho?!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka