V posteli a okolo postele...

Stále vyčerpaná a ospalá nemohla jsem v tento deštivý večer vymyslet nic lepšího než si zalézt do postele a pustit si romantický film, který však nesleduju - asi už nemám dostatek intelektu ani na to. Tak pojďte za mnou...



Moje oblíbené povlečení, do kterého jsem zachumlaná. A vylezu možná, až venku bude slunce... a nebo možná v pondělí, až půjdu do práce... a nebo možná zítra ráno, až bude čas na nějakou dobrou snídani... a nebo možná ještě dnes večer. Ale zatím je mi tu docela dobře.


Můj kámoš oslík. Jediný chlapák, který netouží po jiné posteli než té mé a který mi tu každou noc dělá společnost...

Možná už jste tyhle fotky viděli v jednom starším článku.
Co tu mám nového? Včera jsem si v jakémsi vánočním výprodeji zakoupila girlandu s andělskými křídly - z pravého peří - tak jsem si ji omotala kolem pelesti, přidala další pár andělských perutí - z pravého plechu - a z mé postele je andělské lože. Druhý pár plechových křídel mám v autě na zpětném zrcátku, asi takhle začíná kompletní přeměna dosavadního života na ten andělský!

Opravdu andělský - nic hříšného se v mé posteli ani jejím okolí nenachází... momentálně a zatím!


Mám tady výborný mateřídouškový Rajec a prázdný pytlík od Zlatých Ruměnek - takže o ty už se s Vámi podělit nemůžu... :) Co se dá sníst, sním... co se dá přečít, nepřečtu a jen mi to tu leží...


Krom Brusinek, mám tu ještě Sex ve městě, Svět podle Garpa a Francouzsky umí žít. Miluju knihy, ale už nějakou dobu je nezvládám číst - asi z důvodu toho vyčerpaného intelektu. Poslední knihu jsem přečetla, když nám v práci měnili okna...

Mapa není až tak úplně náhodná, jen přesně nevím, proč ji mám u postele... asi jsem se do ní jednou večer nutně potřebovala podívat.

Taková jsem já - vždycky si nutně potřebuju něco donést k posteli a, když už to nutně nepotřebuju, odloužím to na noční stolek, takže zde panuje značný chaos - knihy a mapa, nějaká ta kosmetika (tělová mléka, krémy na chodidla a překvapivě i lak na nehty), hromada popsaných papírů, mezitím nějaké jízdenky z autobusu (od anděla ;) ) a k tomu zbytek mých plyšových zvířátek...

Tak, když už jsem Vás pozvala až ke mně do postele, kdo mi budete vyprávět pohádku na dobrou noc? ;)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka