Můj svět, moje nebe

Jednou jsem četla knihu (kategorie pro ženy a dívky), kterou autorka na záložce vyzdvihovala pro to, že její hrdinka se nedistancuje od doby, kterou prožívá, ale na současné dění reaguje... Tak možná, že bych dnes oglosovala nějaké světové dění, ne? Nebo bych mohla alespoň poinformovat, jak pokračuje hledání trosek francouzského Airbusu...


Jistě jsou věci z vnějšího světa, které ovlivní i mě, ale nikdy to nemůže být tak zásadní jako to, co se děje v mém nitru a v mém světě. Co se týká velikosti světa, která je velmi relativní, doporučuji tento odkaz... Myslíte, že někdo zdlouhavě přemýšlel o tom, co se děje na louce za lesem?


Moje louka čítá jen pár zatáček mezi travinami, na kterých se pravidelně pohybuji. Malý kousek z tohoto velkého světa. A o kolik je ten můj menší než ten kohokoliv z ostatních pozemšťanů, o tolik větší kus nebe k němu náleží, protože co se vzdušných zámků týká rozhodně nejsem troškařka!

Myslím, že i nadále zůstane můj blog zdrojem informací pouze z mého mikrosvěta a nebe k němu náležejícímu (bohužel i zde padají Airbusy). Tu knihu, zmiňovanou na začátku, jsem stejně nikdy nedočetla...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka