Sběratelská vášeň

Myslím, že každý máme nějakou sběratelskou úchylku.


Nedávno, nahlížejíc do jednoho šuplíku, jsem zjistila, co všechno se dá sbírat. Myslela jsem si, že znám toho člověka se šuplíkem velmi dobře, přesto mě toto překvapilo. A to nemluvím o tom, jak se velmi rád při příležitostech typu Vánoce, svátek nebo narozeniny nechává obdarovávat asi třemi nebo čtyřmi druhy spotřebního zboží. S každými novými hodinkami, s každým novým svítidlem a s každou další taškou přes rameno prostě upgraduje na dokonalejší verzi... jen doufám, že dokonalejší taška, než ta, kterou jsem mu onehdá dala, neexistuje.

Myslím, že každý z nás má něco, co shromažďuje. Počínaje třeba turistickými známkami, přes další jiné harampádí, až třeba ke kosmetice. No která žena by doma neměla zásobu různých zkrášovatedel pro různé příležitosti?

Mám je taky... přiznávám... Včera jsem si koupila novou řasenkou a úžasnou vůni Sweet darling... a taky jednu úžasnou věc. Sice to se sběratelstvím nemá nic společného, ale povím Vám to. Úžasné "drbátko" na hlavu, lépe řečeno masážní udělátko:
Je to fakt dokonelé blaho zajet si s ním do vlasů...

Ale zpět k tématu. To, co já skutečně sbírám - až posedle, jsou zážitky. Úsměvy počínaje, přes různá setkání, až po přivádění některých lidí (mužů... no nejraději jen toho jednoho muže, abych byla konkrétní) do rozpaků. Ale když on chlap, když je rozpačitej, má takové zvláštní kouzlo. A já ho nepřívádím do rozpaků nějak úmyslně, on je prostě takovej...

Proč sbírám zážitky? Protože jsou substancí mých snů, bez kterých bych nemohla existovat. A musím říct, že je to praktická sběratelská vášeň - nepráší se na to, místo to nikde nezabírá (pouze v hlavě) a ani to nic nestojí (krom trochy nervů). A ve sbírce si ponecháte jen ty, které chcete... ty ostatní je docela snadné zapomenout. Naopak ty nezapomenutelné radím nějak zaznamenat - do deníčku nebo třeba do blogu!

A jak probíhala má dnešní honba za úžasným zážitkem a jak moc byl nakonec úžasný? Ještě dnes se to dozvíte...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka