Single Štědrý večer

Takže jakým způsobem se vyvinul můj single Štědrý den? Vytáhla jsem stromek a zabalila nějaké dárky... a vařila.


Měla jsem hlad, protože k obědu jsem měla jen ten houbovník, ale přece kvůli nějaké tradici nebudu míchat bramborový salát a smažit kapra, který mi ani pořádně nechutná. Měla jsem chuť na štědrovečerní houbovou polévku, ale za prvé hub už dnes bylo dost a za druhé mě trochu děsila ta tradice. Tak jsem navařila velký hrnec zelňačky. Mňam.

Také jsem hodně seděla u notebooku, takže ani mou oblíbenou pohádku "S čerty nejsou žerty" jsem nějak nestihla. A tu jsem skoro i chtěla vidět, narozdíl od všech těch ostatních klasických... V sedm jsem si pustila novou pohádku "Kouzla králů", ale stejně to nějak nebylo ono... nebo už jsem na pohádky moc velká. To už spíš věřím na ty romantické komedie, ve kterých to nejen dobře dopadne, ale jsou i vtipné.

Kdybych nebyla skoro donucena jít navštívit rodiče, tak skoro nevím, že nějaké Vánoce jsou... měli dokonce opravdový vánoční stromek :) A i tam pod ním byly dárky! A dokonce i pro mě!!! Ale teď už jsem zase sama u sebe a dělám jako by se nechumelilo, jako by vůbec nebylo 24. prosince. Proč taky?

Když jsem se před Vánoci při nakupování dárků potkala ve městě s kolegyní a postěžovaly jsme si, jak absolutně nemáme nápady co komu koupit, tak ona říkala, že ani sobě si žádný hadřík nekoupila. Kupuje si dárky sobě samé a to žije s rodinou. Možná jsem něco zmeškala... možná jsem si měla také nakoupit dárečky, v pět si je úhledně zabalit a v šest je nadšeně a s překvapením v očích zase rozbalovat.

Připravit si dárečky... upéct toho kapra a připravit k němu salát... rozjímat u stromečku... Ne, opravdu mi to nechybí. Líbí se mi, jak nic nemusím... prostě žádné tradice.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka