Kolik lásky je v jednom dívčím srdci

Existuje skutečně jen jedna jediná životní láska? Když naše srdce zahoří pro toho pana Úžasného, není tam už ani kousek pro pana Roztomilého? Je možné milovat a zároveň být zamilovaný?


Nečekám odpověď na mé otázky. Vždyť já už v tom mám dávno jasno! Přestože hluboce miluju jednoho, zamilovala jsem se do druhého... prostě ta trocha místa v mém srdci ještě zbyla. Zdá se Vám to divné? Mně trochu taky...

Vím, že chovám hluboký cit k muži A - cit, za kterým stojí několik společných let, mnoho zážitků a prožitků, nějaké plány do budoucnosti (nejaktuálněji silvestrovský večer, na který jsme dnes společně pracně sháněli rychlé špunty, které překvapivě vůbec nikde neměli... ale dle hesla "nic nevzdávat předčasně" jsme je nakonec obstarali; pak třeba víkendový výlet do Prahy nebo jarní dovolená na Slovensku) a společné těšení se na to, co nás čeká. Prostě láska.

Přesto jsem se jednoho dne zamilovala do muže B. V mém těle proběhla chemická reakce, pár dní na to jsem se na něj usmála, sice ne hned, ale později mi ten úsměv opětoval. Mou hlavou se rozběhl barevný film ne s jedním, ale s neustále se opakujícími happy endy. Pokud cosi postrádám u muže A, tak muž B to rozhodně má! Jen to zatím nemám tak úplně ověřeno, vzhledem ke všem těm fóbiím...

Je to sice divná životní situace, ale vzhledem k tomu, že již nějaký čas trvá, snad jí ani nechci měnit... už jsem si na ní zvykla a muž B (ten méně důležitější) by mi chyběl. A muže A, toho já se prostě nikdy nevzdám.

Můj pohled na věc. Ještě tak vědět, co si myslí muž B, který asi hodně věcí tuší... to by mě fakt zajímalo. A také, kolik místa v srdci má on...

Omlouvám se, přestávám fantazírovat...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka