Single Štědný den

Vánoce, snad jediný čas, kdy každý dodržuje nějaké tradice. Já nic nemusím, neboť dnes jsem single... možná trochu nedobrovolně, ale z větší části dobrovolně. Zatím si to docela užívám...


Původně jsem chtěla Vánoce zrušit, nakonec nějaké přípravy proběhly, ale dnes zatím jediné, co u mě doma Vánoce trochu připomíná, jsou krabice s cukrovím (ty však nejsou vidět) a z trouby linoucí se vůně pečícího se houbovníku. Dodržení tradičního podhorského vánočního menu s sebou nese tu výhodu, že alespoň nemusím jednou přemýšlet nad tím, co bude k obědu, a navíc to fakt (doufám) bude mňamka.

Jinak mi tu hoří oheň v krbovkách a plápolá plamínek svíčky. Ještě jsem ani nevytáhla ten můj mini stromek. Možná na to dojde, ale jistá si tím zatím úplně nejsem... Dárky také zatím nemám zabalené - na to dojde docela určitě, ale zatím nevím kdy. O svátečním oblečení nemůže být ani řeč, popravdě řečeno na sobě mám stále ještě tričko na spaní, ke kterému jsem ráno natáhla jen čisté kalhotky a teplé ponožky... fakt nic nemusím ;)

Navíc v nočním úboru se mi lépe zalézá zpět pod peřinu, když chci v mé ne úplně vytopené ložnici shlédnout nějakou pohádku. Už jsem dnes jednu viděla - Královský slib. Zaujala mě tam příběhová linie princezny, která se měla vdát za prince, zamilovala se však do krále. Kdo mě zná nebo čte můj blog, asi chápe proč... také bych být princeznou nechtěla mladého prince a víc by mě zaujal jeho otec. Ten však přes jemné princezniny náznaky vůbec nepochopil, oč tu běží... až ho nakonec princezna sama požádala o ruku. Tak jsem zvědavá, jestli až tam budu muset se svými náznaky dojít :)

Houbovník se stále peče, sedím u notebooku, mám před sebou ve skleničce nalité rumové pralinky. Nic se ode mě nečeká, nic nemusím... jen občas přiložit do krbu a v tuhle chvíli nespálit oběd v troubě. Jdu se na něj kouknout...

Zatím hezký Štědrý den všem ;)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka