Co všechno se dá vyfotit v posteli...

Pokud se občas sem na můj blog podíváte, možná jste si všimli, že jsem změlila obrázek v záhlaví... a pokud v té fotce vidíte typickou strukturu krepu, tak Vám jen potvrzuji myšlenku, že jde opravdu o krep, respektive o mé krepové povlečení. Začala jsem ho fotit úplnou náhodou...




To jsem se takhle ocitla s foťákem v posteli. I když se Vám to může zdát poněkud divné, do detailů to vysvětlovat nebudu, proč a jak... Původně jsem chtěla vyfotit jen kvetoucí čaj, který jsem dostala v týdnu od kamarádky Peťule. Nevím, jestli už jste o něm něco slyšeli, je to květ svázaný z lístků zeleného čaje doplněný o barevná okvětí bylin a květů. Před vhozením do horké vody je to jen taková kulička, ale v horké vodě rozkvétá... dívejte...


Je to fakt úžasné! Každý ten čajový květ nese i své jméno podle toho, z čeho je vázán... ale opravdu si nevzpomenu jak se jmenoval tenhle.

Úkol vyfotit kvetoucí čaj byl splněn a pak už jsem fotila jen v posteli :) Moje povlečení jste už viděli a asi se na něj ještě chvíli budete dívat v záhlaví. O vyfocení stál i můj oslík, kterého jsem dostala od přítele... a jak hezky pózoval ;)


A ještě jedna fotka na závěr. Chtěla jsem napsat povedená, ale nebudu si fandit, nejsem žádná úžasná fotografka... ale častěji jde o citový vztah k fotografiím. Takže fotka, kterou určitě budu mít ráda...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka