Co všechno ví anděl?

Založila jsem pro něj rubriku. Jmenuje se "kdyby anděl věděl..." Úplné detaily mu sice známé nejsou, ale jinak si myslím, že už tak toho ví hodně. Něco vytušil a něco i dokonce slyšel...

Je to jedna z typu historek, které jiné pobaví, ale Vy vůbec nemáte radost, že se Vám něco podobného stalo.


Představte si hezký červencový den, jestli bylo tehdy vysloveně letní počasí si fakt nepamatuju, ale bylo hezky, zvlášť když anděl zase přijel...

Můj přítel pod tlakem mých výtek, že mu má hra na anděla vůbec nevadí a ani trochu nežárlí, se rozhodl mi udělat radost. Náhodou se nachomýtl do situace, kdy jsem se já zcela nenáhodně a plánovitě objevila poblíž mého anděla...

Anděl je zcela pasivní, pokud vidí mého muže, případně má prý občas nějakou obavu v očích, tudíž se vůbec neprojevoval... dělal, jako že on tam vůbec není. A mého přítele ve vzniklé situaci nenapadlo nic jiného, než se pokusit o cosi na způsob žárlivé scény... Na jednu stranu mě malinko potěšil, ale spíš mi bylo víc trapně.

Bylo by mi trapně, i kdyby tímto celá historka měla konec. Ale ona neměla.

Já si jen tak něco líbit nenechám a tohle se mi přece nelíbilo! Takže jsem to mému drahému při nejbližší příležitosti sdělila. Využila jsem soukromí, které nám skýtala úzká chodbička v jedné z budov v areálu firmy. Svou výtku jsem formovala do následujících slov: "Tak já za ním běhám půl roku po dvoře a ty mi pak děláš žárlivou scénu u naftového stojanu!"

Jen co jsem to dořekla, jedny pootevřené dveře vedoucí do chodbičky se přivřely... ještě jsem v nich stihla zaregistrovat ruku v rukávu světle modré košile! A vzhledem k tomu, že o chvíli později jsem viděla i toho, za kterým jsem tehdy už půl roku běhala různě po areálu, nebylo pochyb, že to slyšel...

Tehdy jsem byla ráda, že na to volně navazovala má letní dovolená a já ho nemusela chvíli potkat...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka