Mé hračky pro dospělé

Jestli čekáte výčet mých sexuálních hraček, budete zklamáni... chci Vám ukázat hračky antistresové!



Úžasné "drbátko" hlavy, které navozuje slastné pocity, jakmile si s ním zajedete do vlasů. Vlastně je to spíš než hračka takový malý masážní nástroj. Slyšela jsem na něj samou chválu, takže jsem ani chvíli neváhala, když jsem ho spatřila na jednom trhu. A rozhodně jeho nákupu ani trochu nelituji a doporučuji!


Tato hmota je plastelína! Ale ne obyčejná plastelína z jaké si modelují děti! Inteligentní. Antistresová. Tu jsem si přála k svátku, ale gratulant zatím nedorazil, tak se zatím jen těším, až budu zkoušet, jestli umí všechno, co slibuje internetová prezentace... Tato má navíc reagovat na teplo lidských dlaní - je oranžová a teplem žloutne... však se také jmenuje sluneční svit!

A co si budu přát příště?


Ještě nevím, jestli to budou tyhle kuličky...


... nebo tyhle kuličky.

A nebo na mě možná antistresově působí jenom proužky :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka