Já Vás vidím!

Jednou, když jsem viděla nadšení odstatních blogerů, jsem si zaregistrovala tenhle blog do Google Analytics. Občas se tam kouknu a všechno vidím ;) Takže si nemyslete, že za svým monitorem jste přede mnou schovaní! :D


Krom statistiky typu, kolik Vás sem chodí a odkud přicházíte se o Vás dozvídám i jiné zajímavé věci.

Všechny Vás jednoho vedle druhého vidím na mapě, ať už jste v Praze, Brně, Mladé Boleslavi, Valašském Meziříčí, Jihlavě, Ostravě, Jablonci nad Nisou, Kopřivnici, Plzni či Mikulově, Hlinsku nebo Prostějově. A abych nezapomněla také v Lucembursku, na Slovensku, ve Francii, Belgii, Rakousku a jinde na světě. Jestli jsem na někoho zapomněla, tak se omlouvám - za necelé tři měsíce je zemí, odkud přicházíte, 15 a měst v České republice 86.

Jistě ne prvoplánově, ale některá má slova jsou směrována na jisté místo. Na mapě ve službě Google Analytics zůstává celý tamní kraj zcela nepoznamenán... bílé místo na mapě...

Velmi zajímavé také je, jaká slova zadávají do vyhledávače lidé, kteří ke mně na blog přicházejí právě z vyhledávačů (jednoznačně nejčastěji využívají Google). Na vrcholku se skví slova pařížská šlehačka & mousse au chocolat, následují francouzské palačinky & crêpes a pokračuje to francouzským menu, francouzskou polévkou (možná chtěli tuhle?) či Babicovou "ratatulí", před Vánoci se hledalo i vánoční poleno. Fakt nekecám! Buď tu nepíšu o ničem jiném než o jídle, kterýžto pocit nemám, nebo prostě můj anděl nikoho nezajímá :)

A překvapivě nikoho nezajímá ani to, čím je francouzská gastronomie ještě pověstnější než mousse au chocolat, ať už tomu budeme říkaž hlemýždi či šneci. Venku zatím padá a padá a padá, takže s tou myšlenkou od doby, co jsem článek napsala, stále jen koketuji. Zeptejte se mě na to, až sleze sníh... ;)

Zkusím dnes napsat další díl miniseriálu o historické architektuře ve Francii, takže se pak všichni koukejte podívat, protože Vás skutečně vidím! :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka