Havěť plyšová, dřevěná a jiná


Nemůžu si pomoct, ale moje havěť umí úplně dokonale pózovat! A jak jim to sluší! Nechala jsem se inspirovat u Corly (která tam teď mimochodem má spoustu krásných panenek) a u Evy*, které už své medvídky nafotily... v mém podání to budou nejen medvídci (a opět tradičně french rozmazané)...


Sobík, osvojenec #1


Medvěd, osvojenec #2

Méďa, osvojenec #3

Medvídek, osvojenec #4

Všichni čtyři byli osvojeni a vzati do péče, když už je nikdo nechtěl... a já je prostě v second handu nemohla nechat ležet. Dostalo se jim teplé lázně a teď o ně láskyplně pečuji...

Medvídek nalezenec

Toho jsem našla jednou na výletě... asi ho ztratilo nějaké dítko, které ho mělo rádo, tak jsem mu prostě musela dát mou lásku, aby nebloudil po lese...

Kytičková slepička

Tu jsou si koupila jednou jen tak pro radost... no, také jsem jí v tom obchodě nemohla nechat, když je tak hezky kytičková... a od té doby spolu vaříme v kuchyni...


Medvídek, kterého jsem dostala od kamarádky Peťule a který se mnou tráví chvilky pracovní, neboť běžně je zavěšen na mé stolní lampičce v práci... Jel se mnou dnes domů, aby mohl zapózovat, neboť ten tu nesmí chybět!


Roztomilá kočička, kterou jsem dostala od mé sestry, běžně společně s kytičkovou slepičkou dohlíží na mou kuchyň...


A můj milovaný oslík, kterého už jste tady možná viděli, kterého jsem dostala od mého milovaného přítele a který dohlíží na to, aby se mi hezky spalo. A já dohlížím na to, aby mu v noci nebyla zima, takže ho každý večer přikrývám... :)

Dobrou noc, milé děti!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka