Nejsou krásné ty třešně?

Jsou krásné... jsou dokonalé... A já Vám řeknu, co mi připomínají a proč jsem si je vybrala. Třešně prostě miluju, i když se může stát, že ji rozkousnete a vykoukne na Vás červík, ale tak je to i s lidma... A stejně tak jako se po prvním červíkovi zakousnete do další třešínky s tím, že nepřemýšlíte nad tím, že i ta by mohla být červavá, vrháme se i do další vztahů s tím, že doufáme, že už se nezklameme...
Tím se dostávám k tomu, cože mi to ty třešínky připomínají... no přece srdíčka :) Jsem totiž naivka naivní a věřím na lásku... věřím, že stejně jako třešeň je obsypaná těmito malými červenými plody, tak i ta naše planeta je plná dobrých srdcí, která si zaslouží být milována...
Takže jestli se tu nějaké dobré srdíčko ojevilo, tak ho vítám, a doufám, že se ještě na můj blog někdy vrátí a třeba tu pochytí nějakou mou pozitivní myšlenku...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka